zlamabad Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hei! Noen som vet hvordan man kan deaktivere museklikk på touchpad'en? Synes det er irriterende når touchpad'en oppfatter ett litt hardt trykk på touchpad'en som et museklikk.. Mener å hørt at det finnes et programm som deaktiverer dette.. Mvh, Jens P. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Du oppgir jo ikke hvilken bærbar du har. Men hos meg kan man slå av dette i Kontrollpanel --> Mus --> Touchpad ---> Tapping Lenke til kommentar
zlamabad Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Oi! sorry! Har en Tundra 1555. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Da har du garantert xp også. Gikk det jeg sa? Lenke til kommentar
zlamabad Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Har xp, ja.. Men jeg er på jobb og notebook'en ligger hjemme, så jeg får sjekke når jeg kommer hjem.. Takk for hjelpen! Skal si ifra om det funket, eller ikke! Lenke til kommentar
zlamabad Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Jadda, det funket fint=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå