OptimistiskPessimist Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vi har muntlig prøve nå, og vi får 20 min. veiledning i morgen og jeg har veiledningstime rett etter ham. Ville det vært feil å spørre ham å vente på meg så vi kunne jobbe sammen med den muntlige prøven hjemme hos han? Lenke til kommentar
ntls Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Tips som jeg skulle ønske jeg hadde blitt fortalt da jeg var på din alder: Ha det gøy, og del de små tingene i livet som dukker opp! Slik som å stikke til butikken sammen og spleise på en brus eller noe annet godt som allerede nevnt. Det er alt for lett å glemme å ha det gøy på veien når man er målbevisst slik som du er nå og ofte leder det til å bli sammen med en person alt for tidlig også. Og hvordan ha det gøy på veien? FredrikV sa noe lurt: Ta små steg om gangen. Å være sammen med en, handler like mye om å kunne nyte hverandres nærvær, så nyt og ha det morro allerede nå, og du vil nå "målet" etter hvert Fleste gutter rundt denne alderen kan også være vanskelig å lese, og ikke minst være like dårlig selv til å lese andre sine følelser. Mye nytt og mye usikkerhet er innblandet i tillegg, så helt smooth går det sjeldent. Det viktige her er å ikke være redd for å gjøre feile ting eller gjøre noe flaut når slike bumps dukker opp. Du sier at du føler deg så dum når du prøver, men det ikke noe gale med å gjøre litt dumme ting. Og hvem vet, kanskje det putter et smil på hans ansikt istedet? Endret 26. april 2011 av ntls Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vi har muntlig prøve nå, og vi får 20 min. veiledning i morgen og jeg har veiledningstime rett etter ham. Ville det vært feil å spørre ham å vente på meg så vi kunne jobbe sammen med den muntlige prøven hjemme hos han? Har dere samme oppgave, kjør på. Men jeg synes det dog er 'frekt' å be seg hjem til andre. Spør heller om han vil komme til deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå