nor50 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg får bestandig problemer med lyd ut fra ATI-skjermkort når det er tilkoplet 2 enheter. Av og til virker det, og av og til virker det ikke... På PC'en jeg skriver på nå har jeg HDMI- HDMI til en AV-receiver og VGA til monitor. Men rett som det er forsvinner lyden. På dette oppsettet er det mulig det er en sammenheng mellom ARC på HDMI i receiveren tror jeg, for det blinker i lyd og bilde når jeg skrur av og på forskjellige komponenter... Og neste gang jeg da skrur av eller på en av de andre komponentene kan det være at det ikke er lyd. For å gjøre det enkelt, er det ikke mulig å sette/tvinge lyd ut på begge utgangene på de nyere ATI-skjermkortene? Det hadde løst alle mine problemer, tror jeg... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hvilket skjermkort? Har du nyeste drivere? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Det er 5450 i denne PC'en, men har andre serier og der det er på samme måten. Har siste drivere ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå