FnoFFen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja, jeg vet dette spillet nærmest er antikk nå. Jeg er ikke inne i spillverden, men har et visst forhold til Doom-spillene. Husker det første Doom tidlig på 90-tallet og kjøpte derfor Doom 3 da det kom i 2004. Koste meg en del med dette den gangen, men har i ettertid stiftet familie og da har det ikke vært tid igjen for noe spilling. Igår hadde jeg bestemt meg for å installere dette igjen. Jeg sitter nå med orginal-cd'ene, men jeg finner ikke "CD key". Når jeg skal installere spillet, spør den om denne nøkkelen og sier at jeg finner den "on your jewel case". Vel, jeg har både den ytre pappemballasjen og coveret til de tre cd'ene, men ikke pokker om jeg finner noe cd key. Jeg understreker at dette ikke på noen måte er noen piratkopi, men at jeg kjøpte spillet selv. Naturlig nok har jeg nå ingen kvittering for dette 6-7 år i ettertid. Jeg har bare orginalemballasjen med prislappen på ("Kr 299,-"). PC'en som spillet var på i 2004 er nå kassert - så der er det heller ingting å hente, dessverre. What to do? Jeg ser at spillet er gått ut av produksjon, men jeg trenger jo bare en nøkkel. Kontakter jeg idSoftware? Er det forresten noen som har erfaring med Doom 3 på Vista? Det skal visstnok gå har jeg skjønt. Hvis jeg ikke får til å installere dette, kan noen komme opp med et godt alternativ til Doom 3 mens jeg venter på Doom 4? Noe av det jeg likte best med spillet var lydbildet som gav denne ufyselige, ekle stemningen mens man gikk rundt på basen. Mener å ha lest at de skulle dempe dette i Doom 4 og det er i så tilfelle skuffende. Det er mulig det blir vanskelig dette her, men jeg prøver meg ihvertfall for å sjekke om noen har noe tips. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 CD key står på baksiden av manualen. Gjør ihvertfall det på min. Lenke til kommentar
FnoFFen Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 CD key står på baksiden av manualen. Gjør ihvertfall det på min. Ahh. Det er akkurat denne jeg mangler. Javel, jeg får se om den ligger et sted. Takk for svaret. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Sendte deg en melding. Du får se om det var noe hjelp i den. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hos meg står CD-key'en bak på instruksjonsheftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå