Keylar Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Hei, da bf sine servere ofte er fulle har jeg leid min egen server. Arica Harbor 24/7 SDM HC No Vehicles. heter serveren, det er en 16 slots Hardcore Squad death match server uten vehicles. Akkurat nå står den med arica harbor som pri, men hvis det er interesse kan jeg rotere maps. Mvh Keylar Endret 27. april 2011 av Keylar Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Mulig eg titter innom. Look out for =IRF=Gjeewaytee[NOR] aahahahahah Endret 25. april 2011 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Mulig eg titter innom. Look out for =IRF=Gjeewaytee[NOR] aahahahahah Velkommen innom, serveren har vært full konstant siden jeg starta den!. Bare å bli med på morroa Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 ja super server med god ping Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Prøver den ikveld tenker eg....Hva kaller folk seg ingame i bfbc2 da? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 mrdarkey og kellis , vi spiller inne i mellom, la nettopp merke til at du var innom servern, litt lite folk nå atm av en eller annen grunn :S men har vært så si fult i hele dag Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Ja, stakk innom en tur ja, Driten med at serveren er hardcore er jo at det nesten bare er snipers inne og da får eg magesår hehe Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 hehe, vi kan ikke fordra kill cam så må jo være hc! Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Uten killcam er eg med på, men det går nå an å sette en sniper limit, eller rett og slett huke vekk killcam EDIT: Heter den serveren Norwegian 400 kills SDM nå eller? Endret 26. april 2011 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Uten killcam er eg med på, men det går nå an å sette en sniper limit, eller rett og slett huke vekk killcam EDIT: Heter den serveren Norwegian 400 kills SDM nå eller? Hei, den heter Arica Harbor 24/7 SDM HC No vehicles. Jeg skal se over command center og se om jeg ikke kan sette noe limits på snipers/carl gustav. Dog har jeg ikke opplevd snipere som noe stort problem på Arica Harbor SDM. CG spam plager meg mer!. Endret 27. april 2011 av Keylar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå