vikingkylling Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Trodde det var en tullekode først, men believe skrives med v, ikke w. Så da må det jo være seriøst. 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tullekode, jeg?? Hva hentyder du til? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Den koden du skrev var vel ikke helt seriøst? Det er noe av det samme som de rune-kodene i Diablo 2. Det er vel ingen som tar koder som Nas Tyg Irl eller Iam Sob Adass seriøst? Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) http://bildr.no/view/874722 ikke få stå nå da x) Endret 1. mai 2011 av Ollee48 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Spillet er jo til for å scamme, husker eg scamma meg til masse og solgte det til noen 4trinns unger på skolen min. Tjente litt IRL på det ja. Eksisterer jo bare dumme unger der som ber om at du skal ta møblene deres. Jaja, de lerer og eg får en feit lommebok hvertfall.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Habbo er sykt gøy hva heter du på habbo Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg spilte det litt da jeg var liten. Men ble banna for oppfordring til Cybersex. Er banna til 2018 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Haha banna i ett år til eg, kanskje eg skal selge rares for irl cash Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg spilte det litt da jeg var liten. Men ble banna for oppfordring til Cybersex. Er banna til 2018 Den MÅ svi! Største nedturen du har hatt i livet? :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå