Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finne GRATIS drivere til Packard Bell?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har puttet ny harddisk i min Packard Bell laptop (EasyNote MH35 MH35-W-200UK) og oppgradert til Windows 7. Etter det har jeg hatt problemer med skjerm og lyd. Skjermen klarer ikke video eller spill(ingen spill vil starte de finner ikke grafikk/skjerkort eller noe sånt.)

Har kjørt Windows sin egen oppdatering på alle drivere, men den finner ikke noe nytt.

Har lastet ned 4-5 forskjellige "Driver Menders", alle de viser rundt 10 drivere som ikke funker, men når jeg kommer til "fix"-stadiet, korster det selvsagt penger.

Jeg finner heller ikke noe på Pacard Bell sine hjemmesider, som er til hjelp.

Er det noen som vet hvor/om det er mulig å få tak i gratis drivere til min pc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nå at jeg har linka feil pc til deg, mmm, ikke sikkert det funker! Skal se videre! ;x

Edit; Godt mulig det funker da jeg så at den jeg linka er mer en "grunnmodell" av de andre pcene (som den du har, hvis det ikke funker tror jeg nok det er godt mulig ett intel gfx kort).

Si ifra om det funka, eller hvis det ikke funka! :)

Funka det ikke, prøv denne sida her!

Endret av cfg
Lenke til kommentar

Så nå at jeg har linka feil pc til deg, mmm, ikke sikkert det funker! Skal se videre! ;x

Edit; Godt mulig det funker da jeg så at den jeg linka er mer en "grunnmodell" av de andre pcene (som den du har, hvis det ikke funker tror jeg nok det er godt mulig ett intel gfx kort).

Si ifra om det funka, eller hvis det ikke funka! :)

Lyden skurrer uansett om jeg bruker jackpluggen eller innebygget høttaler.

Hvis det ikke funker med driver til skjermkortet, vil jeg ikke miste bildet mitt, da?

Lenke til kommentar

Den vil ikke installere seg :)

Hvordan da skurrer, er det lyd i det hele tatt eller bare skurring hele tida?

Skjemen funker! KONGE :D

Lyden høres ut som om den kommer fra en sprengt høyttaler, unansett hva jeg plugger i og når jeg bruker de interne høyttalerene. skurrer litt som en FM-radio med dårlig signal...

Lenke til kommentar

Prøv denne driveren for lyden!

Kanskje det ikke funker da det ikke er for din modell, men det nærmeste jeg fant! Ser ut til at PB bruker Realtek til lyd på de fleste pcene sine så godt mulig det funker! :)

Lyden funket ikke, men skjermen ble konge :) Jeg burde vel kunne finne ut hvilket lydkort jeg har?

Lenke til kommentar

Nå funker både skjerm og lyd!

Finns en egen FTP site folder hos PB for den MH35 serie PC.

Der ligger og drivere i en sub mappe.

For audio er det en egen PB versjon av Realtek HD Audio med file version 6.0.1.5470

ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/EasyNote%20MH35%20series/

Denne driveren funket til lyden, så nå er alt bra :)

Litt off topic:

Lurte på å skaffe meg ny prosessor. Jeg har denne

, men finner liksom ikke noen med samme sokkel(regner med det må være likt. I alle fall finner jeg ikke noe som er bedre. Kan jeg bruke noe som ikke har denne sokkelen eller noe sånt?

Lenke til kommentar

HVIS prosessoren kan oppgraderes, så er det lite sannsynlig at den kan oppgraderes til noe mer enn denne. Etter min mening er det ikke verdt pengene, tiden og jobben.

Nei den fant jeg også, så hvis det er bare den muligheten så gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...