Gå til innhold

Vill Jeg klare å kjøre Battlefield 3?

Anbefalte innlegg

Asus G73J Bærbarpc

Prosessor: Intel® COREi5 M450 2,40GHZ

Minne: L3 Chache 6mb

RAM: 4GB 1333mhz

Systemtype: 64-biters operaivsystem

Skjermkort: ATI RAEDON HD 5870

Hardiks 7200opm

Skjerm: 17,3 1600*900

Spiller Bad Company 2 med 30-40fps blir BF3 noe av det samme?

Har jeg glemt noe?

Endret av emilzxc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil nok kunne spille BF3, men på hvilket detaljnivå er jeg mer usikker på.

Jeg vil tippe at du kan sammenligne frameraten på BF3 nogenlunde med det du opplever på Bad Company 2, dvs. omtrent samme framerate på omtrent samme detaljnivå. Forskjellen er nok kanskje at BF3 sansynligvis kan skalere enda høyere med bedre hardware enn BC2.

Kort sagt er det ikke mer enn det jeg ville sagt er minimum for en brukbar opplevelse - og du må forvente å bruke lave eller medium instillinger for å få en god framerate som ikke vil plage deg i multiplayer.

-Stigma

Lenke til kommentar

Kan skrive under på at BC2 bør ha en 4xCPU.Har GTX570 og kjørte først på E8500(stock).Kjøpte så 2500k og 8GB ram som kjøres stock og fikk en utrolig ytelseforbedring.Nesten som å få satt inn 2 stk GTX 570 til i maskina.Regner med det samme maskinvare kravet blir å se i BF3.Sikkert enda mer krevende hvis man vil ha bra grafikk.

Lenke til kommentar

Vet noen hva slags CPU som er brukt på disse "testene"?.Hvis ikke en [email protected] klarer dette blir BF3 en nedtur :cry: At GTX 580 kneler er jo ille nok og hvis man må ha et atomkraftverk av en CPU blir det jo nesten en vits.Det blir jo uansett mye "synsing" her da vi ikke har sjans å få vite noe konkret før vi faktisk får testa spillet når det blir utgitt.Meget mulig ting blir bedre i det ferdige spillet.

Lenke til kommentar

hopper in her :whistle:

vill jeg klare bf3?

i7.2600k @4,8ghz

asus gtx580 DCII

Vengeance 8gb 1600mhz

skjerm: 1920*1080p

du kommer nok til å klare bf3 helt fint :thumbup:

vil anta at du må gå ned på en og annen setting, men ikke i nærheten så mye at det gjør noe!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...