AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 fordeler? Jeg vet at veien til en manns hjerte absolutt ikke går igjennom sex. Men jeg lurer på om det er noen gutter/menn som har fått følelser for en "venninne med fordeler"? evt. hva gjorde at du fikk følelser for henne? (Har hørt før at menn kan få følelser dersom jenta gir han en "kald skulder", for da søker han "varme" ? Som i at man vil ha det man ikke kan få?) Postet av anonym: 845d45bc1336357cb9d4c71417afe494 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 hva mener du med fordeler? Postet av anonym: c8044643e6eada6b34b834dde03ee607 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Friends with benefits Sex buddies Fuck friends Det er vel hva "venninne med fordeler" 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hun er forelsket i en fyr og lurer på om å ha sex med denne fyren vil gjøre at han vil begynne å like henne, slik at de en dag kan bli kjærester. Jenter er utspekulerte. 2 Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Nei, det har jeg ikke. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Hele årsaken til at de er endt opp som fuckfriends, og ikke noe mer enn det, er jo at jeg (evt hun, eller vi), ikke er interessert i å være noe mer enn nettopp det. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg vet at veien til en manns hjerte absolutt ikke går igjennom sex. For noe tøys... Man kan da få følelser på stort sett de fleste "treffgrunnlag"... Om det er intensjonalt eller ikke er noe helt annet... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ofc, jeg vet at begge parter har, jeg merker jeg blir småsjalu når hun prater med andre gutter, men det gjelder begge veier og begge er klar over det. Jeg ville aldri klart å ha sex med en jeg ikke var fysisk tiltrukket av, og dersom jeg må "dele" på det, så vekker det selvsagt litt følelser. Always. Men det betyr ikke at man ikke kan leve med det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå