Vmed Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Fikk en svær torsk i dag, og fikk litt panikk på hvordan jeg skulle drepe den. Er ganske svak for å se dyr lide, så hadde et lite problem når nakken var for sterk til å brekkes.. Pleier som regel å knekke nakken på de, føler det går fortest. Hvordan dreper dere fisken når dere har fått den opp? Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Et kakk i huet med knivskjeftet og skjær over gjella på den vel. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Relativt hardt slag bak hodet dør de momentant Lenke til kommentar
Vmed Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Et kakk i huet med knivskjeftet og skjær over gjella på den vel. :O Da må det skaftet være veldig tungt? Har en liten speiderkniv med skaft av tre jeg.. I dag måtte jeg skjære over strupen på den, men den levde en god stund etter det, fikk så vondt av den, stakkar xD Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Et kakk i huet med knivskjeftet og skjær over gjella på den vel. :O Da må det skaftet være veldig tungt? Har en liten speiderkniv med skaft av tre jeg.. I dag måtte jeg skjære over strupen på den, men den levde en god stund etter det, fikk så vondt av den, stakkar xD Bare gi'n et kort presist i huet ,kutt over gjellene og fiksen er dau. Det er nok bare kramper som gjorde at fisken sprella etterpå. 2 Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Snu den opp ned og måk hodet i bunnen av båten eller i ripa 3 Lenke til kommentar
Vmed Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Tar å prøver det nestegang! Blir nok fisking i morra også, så greit når man bor 20 m fra sjøen Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Den kommer uansett til å sprelle etter du har avliva den! Lenke til kommentar
Vmed Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Den kommer uansett til å sprelle etter du har avliva den! Haha! Ja det har jeg fått med meg Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Som sagt tidligere, kakk den i bakhodet med baksiden av knivbladet. Deretter skjærer du over gjellene med kniven. Instant death. 2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Er den liten så knekker jeg nakken på den, og om det er litt størrelse på den så kakker jeg til den med knyttneven/knokene. Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg dreper ikke fisken.. ikke med vilje ihvertfall. Catch and release! Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg pleier som regel å hyle som ei lita jente. Så får jeg noen andre til å knekke nakken på den. 10 Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ett eller flere harde og konsise kakk litt bak midten av hodet med knivskaftet (hold den sløve siden av knivseggen mot håndleddet). Og så kan en jo eventuelt brekke nakken på den i tillegg. Om det er litt størrelse på den må en kanskje bruke noe litt mer massivt å kakke den med. Endret 1. mai 2011 av kjaks Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 River den rett i to og drikker blodet. 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det beste er å starte opp en gammel Mercedes diesel. Så holder du fisken ei stund bak eksosrøret. Da skal du se at den blir drept. Såkalt røkt torsk. 1 Lenke til kommentar
zillia Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det beste er å starte opp en gammel Mercedes diesel. Så holder du fisken ei stund bak eksosrøret. Da skal du se at den blir drept. Såkalt røkt torsk. Den blir sikkert god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå