Danniiel Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Hei igjen. Jeg har eit ROCCAT Kave headsett.. Men nor jeg pluger det i, så funker det ikke. så nor jeg skal koble til høgtalerene igjen så er de ingen lyd ? noen som vet hva jeg må gjør for att headsette skal funke ?:o Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Du plugger inn alt av kabler? USB og alle 3.5mm jacksene? Tror du har større sjanse om du poster ny tråd i maskinen fungerer ikke, denne tråden begynner å bli i overkant lang. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Du plugger inn alt av kabler? USB og alle 3.5mm jacksene? Tror du har større sjanse om du poster ny tråd i maskinen fungerer ikke, denne tråden begynner å bli i overkant lang. Alt bli plugget in ja.. Begynder å bli ganske så lang ja :o Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 heheheh, vet denne tråden har blitt gaaanske så lang, men er det noen som kan lage eit billig oppsett på vannkjøling ? ALT jeg trenger til det? Billigeste dere får til ? : ) har ikke planer om å bruke så mye mer på dataen, men vankjøling vil jeg ha (a) Tusentakk på forhand Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvilke komponenter endte du opp med til slutt? Du burde kanskje si noe om hva du skal ha vannkjøling på. Prosessor? Grafikkort? Budsjett? Billigst mulig betyr ferdigsett som yter omtrent som de beste luftkjølerne. Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Hvilke komponenter endte du opp med til slutt? Du burde kanskje si noe om hva du skal ha vannkjøling på. Prosessor? Grafikkort? Budsjett? Billigst mulig betyr ferdigsett som yter omtrent som de beste luftkjølerne. Prosessor er det jeg hadde tenkt, får vell ikke greid og lage til vannkjøling på skjermkorta ?:o di er ho HELT inn til hverandre :!: Dette ente jeg opp med : Prosessor: AMD Phenom II X4 975 Black Edition Minne: 8 gb ram, Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9 Skjermkort: 2 stk, Sapphire Radeon HD 5850 1GB GDDR5. Med cross fire bro Harddisker: 1, Segate, 320 gb . 2, Samsung, 500 gb Hovedkort: ASUS M4A89GTD PRO USB3 890GX AM3 ATX Tastatur: Logitech Gaming KeyboardG510 Mus: Logitech MX518 Optical Mouse Headsett: Roccat Kave Kabinett: Antec Twelve Hundred Cpu kjøler: Cooler Master Hyper 212 Plus Ram kjøler: Kingston HyperX Cooling Fan Strømforsyng: Chieftec Nitro Series BPS-650C 650W PSU Viftestyring: Kaze Master Pro 5¼", Sort Så har jeg 2 lys rør, blåe. Hehhe, hadde en liste fra før, så jeg tok med alt. Men budsjete er billigest muli ! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Du mener vannkjøling med egen CPU-blokk, pumpe, reservoar, slanger, nipler, radiatorer og destillert vann? Man kan fint kjøle grafikkort med et slikt oppsett, men da blir det nå heller ikke billig. Eller mener du noe som: Antec Kühler H2O 620? Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Du mener vannkjøling med egen CPU-blokk, pumpe, reservoar, slanger, nipler, radiatorer og destillert vann? Man kan fint kjøle grafikkort med et slikt oppsett, men da blir det nå heller ikke billig. Eller mener du noe som: Antec Kühler H2O 620? "Du mener vannkjøling med egen CPU-blokk, pumpe, reservoar, slanger, nipler, radiatorer og destillert vann? " de er de jeg mener ja : ) Alt jeg trenger for å få vannkjøling :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå