Gå til innhold

Bygge data:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da venter jeg kun på Crossfire- bridge :) Så har jeg vert og kjøpt flere vifter idag :) Så bestile jeg meg akkuratt en viftekontroll :D

Men jeg har en kompis,som vil ha seg ein"Rute" på dataen, er det noen som vet hvor han får kjøpt det? eller bare en pleksiglas plate ?:o

Lenke til kommentar

Elite 430 skal passe det, kvaliteten er ganske lav, men det er plass nok der.

 

Du vil absolutt ikke kjøpe et Antec 1200 da. Det var bra da det kom ut, men er blitt overgått på lang vei av HAF X, Phantom, 700D, Raven 03, og noen flere jeg ikke kommer på i farta.

 

Aha, skal ha meg eit større, har sett på andre, men de der er det mange vifter med blått lys, og dei andre jeg har sett på er det, røde lys.. og jeg gidder ikke og kjøpe nye vifter. Så da var de de der kabinette jeg fant

Lenke til kommentar

Med fare for å gjenta meg selv: Antec 1200 er et ganske dårlig kabinett som blir overgått kraftig i byggekvalitet, kabelføring og kjøleløsninger av flere andre kabinetter som HAF X, Phantom, Colossus, Raven 03 og lignende.

 

Du nevner at du vil ha blåe LED-lys i viftene. Kanskje Tempest EVO kan være noe for deg da? Det er hvertfall bedre kabelføring og byggekvalitet enn 1200.

 

EDIT: Antec 1200 er uansett ikke verdt mer enn en tusenlapp, toppen.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Med fare for å gjenta meg selv: Antec 1200 er et ganske dårlig kabinett som blir overgått kraftig i byggekvalitet, kabelføring og kjøleløsninger av flere andre kabinetter som HAF X, Phantom, Colossus, Raven 03 og lignende.

 

Du nevner at du vil ha blåe LED-lys i viftene. Kanskje Tempest EVO kan være noe for deg da? Det er hvertfall bedre kabelføring og byggekvalitet enn 1200.

 

EDIT: Antec 1200 er uansett ikke verdt mer enn en tusenlapp, toppen.

 

 

Kan ikke bestile, for pappa nekter og bruke kort på internett......

Lenke til kommentar

Hei, for og si de sann så synst jeg den SUGER akkuratt nå...

Men hvordan reformaterer jeg den ?....

Jeg har en "kopi" cd av windows men en skiklig prudukt nøkel,sann det blir ekte.

Men om jeg sletter ALT som er på hardisken som windows er på,så instalerer jeg det på nytt, går det ?

 

tusentakk for svar GANSKE fort..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...