Xanman Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 På tirsdag tar jeg meg en tur til Kristiansand for å finne meg en ny dress. Jeg vil helst ikke strekke meg langt over 2000,-. Etter litt veiledning i Mote- og velværecaféen, kom jeg frem til at jeg skal kjøpe en navyblå dress, noe ala denne: Hvilke butikker burde jeg sjekke, eventuelt unngå? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 Drassmann kanskje? Eneste jeg kjenner til som selger slikt, (men aldri letet opp noe annet så jeg vet ikke ) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Kan bli vanskelig med 2000 kroner, ihvertfall til vanlig, men sjekk litt på Match/VIC (er en av de i Kristiansand) samt Company's. Se om de har konfirmanttilbud, da kan du sikkert få prisen på dressen ned mot 2000 kroner. Bare styr unna ting som matchende slips og pocket square, og hvis du ikke får pakkeprisen uten det, kjøp med noe enkelt - hvitt PS og et enkelt slips med diskret mønster, eventuelt ensfarget. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 VIC her i gården har i hvert fall konfirmanttilbud på dresser fra Frislid til 2k. Mulig det begynner å bli tynt i rekkene nå på størrelser, men du bør absolutt se etter! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Will do! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå