Vmed Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg bor da rett ved fjorden og liker å sette meg ned på fjellet for å fiske. Jeg har en ganske grei stang, stødig og lang, og om jeg har en tung nok sluk kan jeg kaste langt! Jeg har bare brukt sluker sålangt. Den forrige sluken jeg brukte var en Jensen coast, som er veldig grei til kasting. Disse kan du se her Jeg lurer bare på hva jeg burde bruke av sluker som er god til kasting, og tiltrekker seg fisken ! Er ikke ute etter en spessiell art, jeg tar det jeg får Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Fisken er ikke så kresen. De fleste slukene er utviklet med tanke på mest mulig profitt. Det vil si at det er designet for å tiltrekke seg fiskeren, ikke nødvendigvis fisken. Det er en vanlig misforståelse at man trenger Møresilda, Jensen sild, Stingsild og Jensen Pirken i alle mulige farger. Et greit arsenal av Jensen Coast vil sannsynligvis gi deg mange flotte fangster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå