Siomir Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Server Status: OPPE! Super Administrator: SiomirAdministratorer: Alle Vakter og Stab fra hardwork som har meldt seg interessert.så langt: Siemn Tjnome (Paranor) Xstasy Hansien Borbra PyrionZ Siomir Wulfy Panel Administratorer: Siomir, Borbra (Her kommer det sikkert flere) Server Informasjon: Server Navn: Hardwork.no (husk STOR "H", søket i bad company 2 er case sensetive) Tickets: 1000 !!kan justeres, men det ble satt 1000 for at rundene skal vare!! Game Mode: Hardcore, Conquest. Maps: Panama Canal Laguna Alta Laguna Presa Atacama Desert Africa Harbor White Pass Port Valdez Nelson Bay Oasis Harvest Day Heavy Metal Maks Antall Spillere: 32 Punkbuster Aktivert: Selvfølgelig. Friendly Fire: På Regler: Teamkilling er forbud! All form for utnytting av bugs eller bruk av Hack er forbudt! Baseraping er forbudt. Banning eller flaming er Forbudt Overtredelser av reglementet kan føre til kick/ban. Let the fun begin! Endret 30. april 2011 av Siomir 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. april 2011 Rapporter Del Skrevet 24. april 2011 Ooh, nice. Får ta meg en titt innom. Spiller sjeldent conquest lengre, siden jeg synes Rush er morsommere, men det er nå valg nummer to. Hva er standard "amount of tickets"? 100, er det ikke? Jeg liker personlig å bytte maps fra tid til annen, siden det ikke er alle jeg synes er like kule. Tror kanskje å øke rundetiden med 10x blir litt overkill Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2011 Rapporter Del Skrevet 25. april 2011 Let the fun begin Indeed! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. april 2011 Rapporter Del Skrevet 26. april 2011 Blir konge å spille sammen med andre beste er at jeg kan styre ting fra laptopen min mens jeg spiller Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Så du bruker laptopen din til å gi deg og ditt lag fordeler? :O Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Trenger jo ikke fordeler Gi meg et helikopter så skal det blir kjekt! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Så du bruker laptopen din til å gi deg og ditt lag fordeler? :O Nope, bruker den til å enklere bytte modus eller kicke/banne folk hvis det trengs Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Regner med at dere sitter på Hardwork-mumble? Og når pleier dere å spille? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Vi sitter på Teamspeak nå. Jeg prøver å spille så ofte som mulig da jeg akkurat har startet med BF på PC. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Oja, det er TS som er greia nå. Sant det Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Teamspeak info: IP: Hardwork.no port: 9987 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 24 stk online nå! Kom an, join vist du har tid! Både TS og BC2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå