C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Nikon D7000, 16-85mm VR @ 16mm, f/8, 1/60, ASA-100 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Photosop inn en skihopper som hopper fra "bilrampen" midt i bildet, og du har en vinner! =P Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Flott bilde Gard! Liker hvordan vinkelen på veien oppover blir presentert. Har du fått oppgradert D40en din? Francis Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Må si at jeg syns dette var litt middelmådig utført. Det virker undereksponert og flatt... Fokuset er greit nok lengst mot oss, men bildet får et soft preg ved broen ca. Komposisjonen syns jeg er "kjedelig", dvs midtstillt bro fungerer ikke for meg. Det kan se ut som støy (?) i venstre øvre kant. Tenker på i skylaget... Kanskje bare artefakter? link for de som ikke vet hva det er for noe I det hele tatt virker egentlig dette som et litt kjapt tatt bilde tilfeldig. Beklager slakten men jeg mener da oppriktig at det kunne vært gjort mer med dette. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Enig i det som sies her med noe kjedlig komposisjon og underksponert bilde. Hvis meningen varå få frem det dårlig været må det gjøres på en annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå