Gå til innhold

[Løst] iPhone finnes ikke på Expert, Lefdal og Elkjøps nettbutikk

wacz

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg iPhone. Jeg vet vel forsåvidt at Apple er billigst, men ville bare se etter prisene på butikker hvor jeg kan kjøpe telefonen over disk. Men de tre butikkene jeg har sett på, har jo ikke iPhone i nettbutikken! Jeg skulle gjerne tatt meg en tur til en fysisk butikk, men påskeferien har gjort det vanskelig (jeg har reist mye, og butikkene har vært mye stengt). Er det noen som vet hvorfor verken Elkjøp, Expert og Lefdal har iPhone i sine nettbutikker?

Og forresten; hvorfor er Apple billigst med iPhone 4 16 GB til 4890 kr, mens f.eks. CDON vil ha 5200 kr?

-Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe meg iPhone. Jeg vet vel forsåvidt at Apple er billigst, men ville bare se etter prisene på butikker hvor jeg kan kjøpe telefonen over disk. Men de tre butikkene jeg har sett på, har jo ikke iPhone i nettbutikken! Jeg skulle gjerne tatt meg en tur til en fysisk butikk, men påskeferien har gjort det vanskelig (jeg har reist mye, og butikkene har vært mye stengt). Er det noen som vet hvorfor verken Elkjøp, Expert og Lefdal har iPhone i sine nettbutikker?

Og forresten; hvorfor er Apple billigst med iPhone 4 16 GB til 4890 kr, mens f.eks. CDON vil ha 5200 kr?

-Takk for svar.

Sjekket med Eplehuset?

Lenke til kommentar

CDON er bare et eksempel, og de nest billigste etter "e-shop 24/7" (aldri hørt om) i følge prisjakt.no. De verste vil ha 9000 uten binding!! Jeg MÅ ikke nødvendigvis kjøpe over disk, men ville se prisene. Takk for tips om Eplehuset. Skal også sjekke Humac, og EDBergen

Lenke til kommentar

Hmm...

På Eplehuset sine sider står det ingen priser. Det ser ikke ut som at de selger den på nett. De bare henviser til Netcom sine kjøpesider. Men jeg vil jo ikke kjøpe den med binding. Verken Humac eller EDBergen har iPhone som en varekategori en gang. Men masse tilbehør har de...

Kan godt være at de selger over disk, men jeg får ikke vite noe om priser på internett i hvert fall.

Og jeg undres fortsatt på hvorfor Elkjøp, Lefdal og Expert, som jeg vet selger iPhone over disk, ikke presenterer den på internett...

Lenke til kommentar

Elkjøp, Expert og Lefdal selger ikke mobiler med binding i nettbutikk, og iphone har typisk vært noe du kun har fått tak i med binding. De seneste årene har dette endret seg en smule, men jeg holder fremdeles en knapp på at det er Apple sine sære retningslinjer som gjør at disse ikke har den i nettbutikkene sine.

Med dette i bakhodet er det en viss mulighet for at du heller ikke får kjøpt en over disk i nevnte kjeder uten binding.

Lenke til kommentar

Med dette i bakhodet er det en viss mulighet for at du heller ikke får kjøpt en over disk i nevnte kjeder uten binding.

Slik har jeg ikke tenkt på det. Ok. To av tre nevnte butikker ligger på min vei fra A til B i morgen uansett, så jeg drar innom uansett og sjekker. Ellers så blir det nok apple.no

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...