Snicker Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Heisann, Kjøpte meg G19 tastaturet i går. Og er meget fornøyd så langt. Noen som kan komme med noen gode tips til plugins og tips til bruk av det? Da tenker jeg mest på skjerm funksjonen. Skulle ønske jeg kunne få twitter feeds blant annet. Kanskje en exchange plugin? Noen andre med G19 som kan dele noen erfaringer? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Laste ned programvare for spill og div slik at feks bfbc2 vises på skjermen med div stats mens man gamer http://www.logitech.com/no-no/434/4956?selectedcrid=434&selectedcid=4956&WT.z_sp=Product&osid=&bit= Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Tror ikke jeg gjorde noe for å få BC2 til å fungere på skjermen. Det bare funka. Og funka ypperlig. Digger alle statsene. Men er vel det eneste spillet jeg har fått det til å fungere på. wow spiller jeg ikke. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 ahh...godt mulig det var med på din versjon. Eg kjøpte mitt G19 med en gang det kom ut og da var det ikke rare greiene som var med. Bottom line så er det desidert det beste tastaturet eg har hatt ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå