wazzza Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Har et lite problem. Jeg får ikke spilt DivX`er på min maskin. (kjører w2k) Har prøvd med forskjellige kodec`er. Jeg kan starte filmen men skjermen er helt svart, men lyden funker. NOen som vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg hadde samme problem forleden og løsningen min var at jeg la inn mplayer og skiftet driver til X11 i "Preferences" Du må også legge inn alle kodeks på riktig plass. Hvordan du gjør det finner du her og du kan laste ned Win32-kodekene her PS: Jeg har ikke klart å løse mitt fullscreenproblem...jeg klarer bare å se på filmen i original size. Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Fikk til "fullscreen" nå nettopp. mplayer engodgammelactionfilm.avi -vo x11 -fs -zoom Se på Mplayers FAQ for mer informasjon :smile: Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Øhh........ Tror du missforsto hvilket os jeg kjørte. Jeg kjører Windooze 2000. Ikke noe linux. Men det er ikke så farlig, har ordnet det nå. Måtte ordne meg ny bruker på maskinen for å få det til å funke. Lenke til kommentar
sete Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Damn...og jeg som trodde at jeg hadde skrevet århundrets innlegg Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Avinstaller og deretter installer DivX dekoderen på nytt. Kanskje det fungerer da? Er du sikker på at filmen er kodet i DivX, og f.eks ikke XviD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå