Gåvekk123 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Surt at Psn skal være nede akkurat nå som jeg har påskeferie Noen som vet når det åpner igjen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er PSN nede? Why? Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 http://blog.us.playstation.com/2011/04/23/latest-update-for-psnqriocity-services/ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 En hacker har klart å komme seg inn i systemet deres og gjort noe tull. Det var tydeligvis så alvorlig at de har brukt tida helt sida onsdag/torsdag på å fikse det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 En hacker har klart å komme seg inn i systemet deres og gjort noe tull. Det var tydeligvis så alvorlig at de har brukt tida helt sida onsdag/torsdag på å fikse det. Fuck disse jævla hackerne da...gå og hack xbox 360 isteden! 4 Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 En hacker har klart å komme seg inn i systemet deres og gjort noe tull. Det var tydeligvis så alvorlig at de har brukt tida helt sida onsdag/torsdag på å fikse det. Fuck disse jævla hackerne da...gå og hack xbox 360 isteden! Do it. Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 men noen som vet når det åpner igjen? Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Vent å se Jeg har PS3 og, men er ikke så avhengig xD Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Usakelig å be de hacke xbox live istedet. Anyhow, den eller de som eventuelt har hacket psn i påsken kan neppe vente seg så mye støtte og support fra gamere verden rundt. Jeg for min del har zero sympati med de som eventuelt har gjort det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Usakelig å be de hacke xbox live istedet. Anyhow, den eller de som eventuelt har hacket psn i påsken kan neppe vente seg så mye støtte og support fra gamere verden rundt. Jeg for min del har zero sympati med de som eventuelt har gjort det. Ikke usaklig for PS3 fans vettu Lenke til kommentar
bomp79 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 men noen som vet når det åpner igjen? siste jeg har fått med meg er at PSN skal være igang før 31 mai Lenke til kommentar
ErikCas Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så klart, PS3 fanboys er ikke happy.. Men de som faktisk ser hva Sony står for, og ser hva de gjør, er vel ikke SÅ sure.. Men ofc, fins bedre måter enn å ta ned PSN, men Sony må ha hadd en ganske dårlig sikkerhetsløsning, that's for sure. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så klart, PS3 fanboys er ikke happy.. Men de som faktisk ser hva Sony står for, og ser hva de gjør, er vel ikke SÅ sure.. Men ofc, fins bedre måter enn å ta ned PSN, men Sony må ha hadd en ganske dårlig sikkerhetsløsning, that's for sure. Dårlig?! Ingen har klart det på 4år.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Så klart, PS3 fanboys er ikke happy.. Men de som faktisk ser hva Sony står for, og ser hva de gjør, er vel ikke SÅ sure.. Men ofc, fins bedre måter enn å ta ned PSN, men Sony må ha hadd en ganske dårlig sikkerhetsløsning, that's for sure. Dårlig?! Ingen har klart det på 4år.. Men noen klarte det. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Typisk trangsynte folk å komme med sånne beskyldninger og nedlatende bemerkninger. Alle sikkerhetssystemer kan hackes. At Sony er et offer nå er bare tilfeldig. Og kalle det dårlig viser jo bare hvor langt du tenker... Å ta ned PSN er det eneste de kan gjøre, desverre. Hvis ikke hadde det blitt lagt frem så mange søksmål at firmaet hadde gått nedenom og hjem. Rart ingen finner på å skylde på den som faktisk har hacket PSN, istedet for å skylde på Sony. Sony er jo det virkelige offeret i denne saken. At folk ikke får brukt PSN er vel en bagatell. Kjedelig? Ja. Katastrofe? Nei. Jeg rundet GTA IV og Fallout 3 mens PSN har vært nede. Blir det man gjør det til vettu. Edit: Leif Endret 11. mai 2011 av bandreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå