Manlulu Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Når jeg starter Darksiders, så blir skjermen grønn. Har oppdatert skjermkort drivern, men problemet er fortsatt her. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er dette orginal versjonen? Anbefaler at du tester andre drivere og spill, fortsetter problemene kan dette være et tegn på et gåent skjermkort. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 pcn funker fint til andre spill. Mass effect 1-2, dead rising 2, need for speed osv.. er kun Darksiders. Nei er ikke orginal versjon :/ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Da er det sannsynligvis en feil med /crack - Innstallasjon av spillet. Det er faktisk et såpass bra spill at om du har penger til det så anbefaler jeg at du kjøper det, god underholdning i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 jeg måtte skru ned oppløsningen. spiller på tv. takk for forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå