stavros Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Kjøpte nylig en OCZ Vertex 2 til acer aspire 6935Gsom jeg la in windows 7 på Den har gått som en kule, men nå etter noen uker ble plutselig alt borte etter restart. Jeg tenkte kanskje det bare var oppstartssektoren som det var noe gale med, men disken er altså "som ny". Ingen partisjoner eller noenting er der. Disken vises i bios og virker ellers som normalt. Noen som har vært borti det her? Jeg antar det er fare for at det kan skje igjen... Endret 24. april 2011 av stavros Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Sjansene er der for at disken din har en defekt... Anbefaler derfor at du ikke stoler på denne lenger og heller bare kjører data du kan miste en periode fremover. Og skjer det igjen, må du nesten vurdere RMA. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Nå har jeg oppdatert firmware og legger in win7 på nytt, så får vi se hvor lenge det varer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå