Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Naken i skogen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det finnes en eller to nudiststrender her i Norge. Det er søkt om å få opprette flere områder, men det er vanskelig å få slikt godkjent.

 

 

huh? :o - da må de jammen ha lagt ned en god del siden 2009 ;)

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/article477425.ece

 

Bare bra, at det var 17 godkjente nudist steder i Norge, i 2009. Håper det er flere i dag!

 

Mitt poeng var ikke antallet. Men at det er strenge regler, for å opprette et slikt område. En kan ikke gjøre som en vil, selv om det er egen eiendom.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg elsker å være naken, hjemme så vel som borte. I det siste har jeg begynt å gå lange turer i skogen helt naken.

Jeg kan f.eks gå et lite stykke inn i skogen, kle av meg alle klærne og rusle milevis videre. Følelsen av vinden mot kroppen og sola som varmer er rett og slett fantastisk.

 

I går gikk jeg opp på toppen av en relativt stor ås, og la meg til der på berget. Lå vel der i et par timer og bare hørte på skogsbruset og fuglene som kvitret.

Mange ganger blir jeg veldig opphisset av det hele, og vandrer ofte rundt med en "raging boner". Dette kommer rett og slett av at det føles utrolig deilig å være naken, og kanskje litt av følelsen av at noen kan komme rundt svingen på stien når som helst.

Om jeg møter noen så hilser jeg bare og går videre, men jeg har fremdeles til gode å møte noen.

Jeg går jo alltid på skogen og der er det aldri folk, men det hadde jo vært artig å møtt ei naken dame på turene :p

Jeg elsker også å være naken i naturen. Gir en utrolig frihetsfølelse. Og det å ha sex i filuft er også utrolig digg. Ain't nothing like it.

Som deg tenker jeg ofte at det kan komme folk og sånn. Derfor finner jeg meg litt mer diskre steder når planlegger dette.

Jeg har konkludert med det at jeg liker å være naken i naturen, men det er ingenting galt i det. Men man må tenke på at det er andre som ikke hadde likt å møte på deg.

 

Naturiststrender har jeg ikke prøvde meg på enda. Blir liksom ikke det samme er jeg redd. Og hva om man faktisk får boner. Er ikke så lett å styre liksom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg liker å være naken jeg også. Vel jeg går ikke akkurat naken i skogen, på stranden og slike steder, men å lufte den litt er jo bare flottings :D

 

Andre steder, det vet jeg nok ikke, sorry.

 

Men som sagt, andre gjør nok det samme. Akkurat jeg, gjør det ikke på samme nivå som deg. Men til en viss grad

Lenke til kommentar

Jeg synes det er galskap at man skulle kunne bli anmeldt for blotting o.l. om man går naken rundt i skogen.

 

Nå har jeg ikke gjort det på noen år, men da jeg var yngre, vandret jeg ofte rundt naken i skogen ved huset vårt. Alltid like herlig. Har også til gode å møte på noen. Heldigvis, om det er slik at jeg kan bli anmeldt for det.

Får vel dra til ingenmannsland neste gang, utenfor sesongen. Menneskeheten blir bare galere og galere når det gjelder nakenhet. *sukke oppgitt*

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hadde vært så herlig om alle kunne gått nakene! - Vet vet.. det hadde aldri hendt. Men vi bruker klær kun fordi noen oppfant dem. Egentlig burde jo alle gått nakne, da hadde de vært vant med å se hverandre slik også - Visst alle gikk nakne kunne vi godt rundt og levd livet på "høgt nivå" uten å være "høg" :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...