Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye oppmerksomhet liker dere kvinner og få fra en gutt?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg lurer på om jeg gir nok oppmerksomhet til kvinner.

Så derfor lurer jeg på hvor mye oppmerksomhet dere liker? Og hva dere tenker er bra og dårlig oppmerksomhet hadde hjulpet meg veldig. :)

MVH

Person som er håpløs og deppa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er individuelt fra jente til jente. Jeg var ganske underernært på oppmerksomhet da jeg møtte kjæresten min, så for meg var det både deilig og litt viktig å få mye oppmerksomhet. Det var selvsagt veldig viktig for meg å gi oppmerksomhet tilbake, synes det er stas å gi komplimenter og vise at jeg er glad i kjæresten min.

All oppmerksomhet er dog ikke bare positiv, f.eks er jeg en av de som ikke kan fordra kommentarer om kropp, med mindre de kommer fra kjæresten min. Kan være en lur idé å være litt forsiktig på dette punktet, med mindre du kjenner vedkommende godt. For meg er det et ømt og sårt tema, og det kan det også være for andre.

Skal sies, jeg er elendig på å ta i mot positiv oppmerksomhet, jeg føler meg litt ukomfortabel med det, samtidig som det er deilig også. Jeg er så lite vant med det at jeg vet sjelden hvordan jeg skal reagere.

De beste komplimentene er de som kommer fra hjertet, som gjerne går på intelligens, utseende i moderate mengder i positiv forstand uten å bli slaskete (jeg liker ikke å få høre at jeg har fin og stor rumpe, noe en kar sa til meg, slikt høres bare ekkelt ut) - kommentér gjerne noe man vet personen kanskje er litt stolt av over seg selv, som evner man har - f.eks hvis noen synes jeg er en flink taler eller lignende.

Jeg er ikke spesielt glad i mitt eget utseende, men jeg er glad i øynene og håret mitt, og det er kjempehyggelig å få komplimenter for nettopp dette. Det koseligste komplimentet kjæresten min har gitt til meg var en av våre første dater, og han var veldig spontan og sa "du er rar på både norsk og svensk". Nå har jeg litt humor, og jeg vet jeg er litt rar, så det synes jeg var veldig søtt, og på svensk betyr jo også rar søt. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...