2r3 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Eg har tenkt å kjøpe meg eit nytt kabinett som heiter Silverstone Fortress FT02B, der blir hovudkortet rotert 90 grader så alt av I/O kommer ut på toppen. Eg har og tenkt å oppgradere det meste av hardware i PCen min til hausten. Eg har sett på MSI sine Twin Frozr 2 kjølte kort og lurer på om det vil fungere bra i det kabinettet? Grunnen til at eg lurar er at Twin Frozr bruker heat pipes som (om eg ikkje tar feil) bruker gravitasjon for å fungere og vil da vere konstruert til å fungere i eit kabinett der kortet ligger og ikkje står som det vil i Fortress 2. I tillegg vil Twin Frozr 2 skyve mykje av kjølelufta ut enden av kortet som blir ned mot inntaksviftene til kabinettet, vil da viftene til kabinettet øydelegge luftstraumen til Twin Frozr 2 kjølaren så den ikkje kjølar så bra som den skal? Beklagar om det er litt vanskeleg å fortså kva eg meinar. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Eg har tenkt å kjøpe meg eit nytt kabinett som heiter Silverstone Fortress FT02B, der blir hovudkortet rotert 90 grader så alt av I/O kommer ut på toppen. Eg har og tenkt å oppgradere det meste av hardware i PCen min til hausten. Eg har sett på MSI sine Twin Frozr 2 kjølte kort og lurer på om det vil fungere bra i det kabinettet? Grunnen til at eg lurar er at Twin Frozr bruker heat pipes som (om eg ikkje tar feil) bruker gravitasjon for å fungere og vil da vere konstruert til å fungere i eit kabinett der kortet ligger og ikkje står som det vil i Fortress 2. I tillegg vil Twin Frozr 2 skyve mykje av kjølelufta ut enden av kortet som blir ned mot inntaksviftene til kabinettet, vil da viftene til kabinettet øydelegge luftstraumen til Twin Frozr 2 kjølaren så den ikkje kjølar så bra som den skal? Beklagar om det er litt vanskeleg å fortså kva eg meinar. Mine Windforce-kjølte kort fra Gigabyte fungerer utmerket, RV02/FT02 har nok luftflyt på lav viftehastighet til at dette ikke blir et problem. Kabinettet er designet for å gi best mulig kjøleforbedring til kjøleløsninger som blåser oppover, men andre skjermkort fungerer også meget bra i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå