Chriish Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hei og takk på forhånd for all respons. 2010-01.09 kjøpte jeg Logitech G35 7.1 USB Headsett, det har funket som det skal helt til her om dagen da micen ikke plukker opp lyd lengere. Det rød lyset på micen går på når jeg muter den, det kommer også støy i det jeg muter G35 på skype, noe som er positivt i og med at den "virker" fremdeles. - Jeg har re-installert driver til USB utgangene på hovedkortet samt lyd driver og G35 driver. - Aktivert G35 som standar lyd ut/inngang via windows lyd kontrollpanel og skype. - byttet USB utganger, sett over alle mic instillinger på pcen. Alt ser normalt ut og det skal ikke være noe grunn for at G35 micen ikke skal oppfatte lyd. Jeg noterer at det er kun micen som ikke "virker" her, lyd på headsettet er normalt og jeg kan høre andre via skype, spill, musikk osv. Jeg har ingen ekstern lydkort. Hovedkort: ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 OS: Windows 7 Home 64bit Takk. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Funker det på andre datamaskiner? Lenke til kommentar
Chriish Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Funker det på andre datamaskiner? Det er faktisk noe jeg ikke har testet. skal prøver nå. Takk. Lenke til kommentar
Chriish Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Funker det på andre datamaskiner? Det er faktisk noe jeg ikke har testet. skal prøver nå. Takk. Jeg hadde det samme problemet på den andre PCen... Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Da kan vi vel konkludere med att micen er død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå