Bekken_ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Noen som vet om eller har en ganske "nyoppstarta" server? Jeg og en kompis har lyst og finne en server med/uten whitelist, hvor vi kan hjelpe til og bygge. Pm takk Endret 23. april 2011 av qwerty1337 Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Trodde han sa ganske nyoppstarte, og hardwork vil jeg si ikke er det =P Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 det er en bra server uansett xD Lenke til kommentar
Bekken_ Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Hehe, Vet om Hardwork, men tenkte på en ganske ny en, som det er ganske lite bygd på Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Etter mitt syn så er ikke hardwork serveren så bra :/ Leter du etter en pvp server? Lenke til kommentar
Bekken_ Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Etter mitt syn så er ikke hardwork serveren så bra :/ Leter du etter en pvp server? Helst noe Freebuild, men pvp går joo det også Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hardwork serveren er det mye ledig område, er ikke akkurat problem å finne seg en plass å bygge. Der flere av brukerne kan være enige med. Jeg vil egentlig ikke anbefale nye server der dem fleste er oppe en par veke så forsvinne dem. Her på diskusjon.no er det Griznah og Hardwork som enda er stabilt oppe etter flere måneder. Men valget er ditt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå