Gjest Slettet bruker - Oi8OM09L2w Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hei jeg skal ha en pc til bf 3. Og lurer derfor rett og slett på om jeg skal kjøpe en pc nå eller en til jul? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hvis du ikke har behov for en ny pc enda, så ville jeg ha venta. Jeg har ikke oversikt over hva som kommer i løpet av året, men er jo alltid nye releaser om høsten. Og venter du så "sent" som jul, så kan det være noe av det nye har sunket i pris Jeg anbefaler å vente! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Om du ikke har behov for ny maskin nå er det greiest å vente til høsten. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Sett opp en topp pc nå og kjøp den billig til høsten/jul. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Sett opp en topp pc nå og kjøp den billig til høsten/jul. Eller ikke og kjøpe en bedre maskin for like mye penger til jul. 1 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Vel, FB3 kommer ikke før høsten, så økonomisk sett er det nok best å vente litt. Mer tid gir alltid noen besparelser i anntall kroner du må betale. Det sagt så vil det ikke så langt jeg vet skje noen store endringer i hardware mellom nå og høsten så om du vil ha ekstra ytelse NÅ i tillegg til å ha maskin til BF3 så ser jeg ikke noe nstor skade i å kjøpe nå. Prisforskjellen vil sansyligvis bare være på noen få hundre vil jeg tippe. Å vente til jul er vel noe du uansett ikke vil gjøre. Hvis du er keen på BF3 så vil du vel helst ikke være flere måneder bak alle andre når det laucher? Jeg ser det som et valg mellom NÅ eller HØST (når det spillet slippes). Jeg er forøvrig i mye den samme situasjon slik at det er sagt, og jeg har researchet mye det samme som er relevant for deg. Jeg tror du fint kan kjøpe maskin nå om du vil det. Ingen store forskjeller i hovedkort, CPU eller sjermkort vil hende mellom nå og høst så langt jeg kan se, så det burde være rimeig safe å kjøpe nå om du vil ha en ny maskin å leke deg med frem til BF3 slippes. Det eneste er SSD utvalget. Vi er fremdeles i ferd med å rullere ut en del av de aller nyeste SSDene, men ellers ser jeg ikke noen store endringer i hardware fremover neste halvåret som er relevante for de valige brukerene. -Stigma Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Sett opp en topp pc nå og kjøp den billig til høsten/jul. Eller ikke og kjøpe en bedre maskin for like mye penger til jul. Alt avhengig av hvilket budsjett mannen har. Setter du opp en maskin til 15.000,- nå kan du fort kutte av noen tusenlapper om et halvt år for samme maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå