Spenis Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hei jeg har fått i oppgave å lage en liten radiosending, så jeg trenger råd om hva jeg skal si, til en hver tid..for å få det veldig bra Takk på forhånd. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Du kan si at ingen hører på hip hop og så spiller du litt techno da disser du Eminem skikkelig og så blir han sur og så har der en epic rap battle da får du mange som hører på. 4 Lenke til kommentar
Such Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 du kan legge ut om det du kan og det som sier imot deg selv på samme tid. du kan fortelle alle at du er glad i det du hører på og hva det gir deg, at du mener med det du vil dele ikke er ment som å tvinge folk til å like det samme som deg. det er godt gjort å dele en ting uten å mene at folk skal synes det samme som deg på samme tid. det er godt gjort å dele en ting uten å mene at folk skal synes det samme som deg på samme tid. men kanskje like det med tid... Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Takk får alle råd og svar Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Klarer ikke å la väre: http://www.youtube.com/watch?v=ws58s9wzYsA Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Snakk om dagens nyheter og kommenter dem. Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du bør kanskje gjøre deg noen tanker om disse tingene: Du bør ha noe å formidle. Hvorfor skal lytteren høre på deg? (pludring er fy) Tør å være personlig uten at det blir privat Du bør ikke legge vekt på hva du tror lytterne vil høre, men hva du vil formidle (integritet) Musikk: Er det et poeng å si hva du spiller, så si det etterpå (evt. si først, gjenta etterpå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå