(ODIN) Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) som tittelen sier så har jeg store problemer med å ta ut diskene mine etter at de er installert i kabinettet. klikkmekanismen er jo bra når man setter de inn men helt umulig å få ut igjen når det sitter en disk i, klikkmekanismen på drivecaddien får ikke plass til å trekke seg ut av hullet slik at disken kommer ut. er det noen som har en god ide for å ordne dette ? eller er det noe jeg overser? jeg sprenger snart kabinettet mitt i filler. takker på forhånd for svar Endret 23. april 2011 av (ODIN) 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Er det det er snakk om? Den skal være ganske selvforklarende, og enkel i bruk. Endret 23. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Er det det er snakk om? Den skal være ganske selvforklarende, og enkel i bruk. nei. medfölgende til obdidian 700d. de er enkle de også men når det er disker i de er det helt umulig å böye de slik at de sklir ut,slik man gjör det når man tar de ut for å sette disker inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Nå har ikke jeg erfaring med 700D, men mine tips ville vært: Bøy caddyen så mye som mulig. Bruk makt om nødvendig. Prøv å vippe løs festene med en flattrekker. Bruk mer makt. Så får heller noen som har 700D komme med bedre forslag Endret 23. april 2011 av Meh. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå