Gå til innhold

[Løst] Man vs Wild tilgjengelig på nettet?

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg se, Man vs Wild som går på Discovery channel (Med Bear Grylls) på nettet uten å måtte betale? Jeg har lett overalt, men det finnes nesten bare sider hvor jeg må bo i Usa osv.... EKSTREMT frustrerende at det ikk er lettere å kunne se Tv programmer på PC'en.... hvis noen kunne ha hjulpet meg, hadde det vært til STOR hjelp!

Endret av datating
Emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen innlegg forsvant.

Det er bare å ta all diskusjon her, men husk retningslinjene.

---

Såvidt jeg vet sendes ikke de norske kanalene gratis, ei heller de amerikanske. Ligger småklipp på discovery-siden over topp 10 og liknende, men utover så er nok det enkleste å kjøpe dvd'ene.

Sesong 1 har også kommet ut i Norge med tekst: se her

De andre sesongene kan også bestilles hos Platekompaniet for 199 kr stykket eller hos Amazon for en noe rimeligere penge (husk bare på 200 kr-grensen).

Lenke til kommentar

Mye bedre å bruke biit.no fordi den er spessielt designet for norske kunder = raskere frakt og norsk. Men husk 200 kr's grensen! =)

Hvorfor skal det gå raskere å få noe? Siden er greit nok fordi som vil ha alt på norsk, men søkemotoren var langt dårligere enn Amazon sin. F.eks. når jeg søkte etter Man vs Wild eller Bear Grylls...

Lenke til kommentar

fordi de sender bare til norge, ikke over hele verden slik som amazon.co.uk (de sender iallefall til hele europa tror jeg) derfor så blir det mindre ventetid pga at de bare fokusere seg på norske kunder.

De har ikke fått lagt til alle produkter enda, desverre :/

Lenke til kommentar

fordi de sender bare til norge, ikke over hele verden slik som amazon.co.uk (de sender iallefall til hele europa tror jeg) derfor så blir det mindre ventetid pga at de bare fokusere seg på norske kunder.

De har ikke fått lagt til alle produkter enda, desverre :/

I og med at Biit bare videresender ordrene til Amazon og at de står for utsendelse så blir det jo det samme. Du får en norsk side som kan være veldig kjekt for noen, men bare det noen spurte om etter her var vanskelig å finne på Biit sin side. Når jeg bestiller fra Amazon tar det sjelden over et døgn før pakken er sendt, så kan ikke skjønne at det er noe tid å spare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...