dundersalt123 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hei Oppgraderte nylig til Windows 7 på min stasjonære pc, etter dette har jeg fått problemer med at den trådløse nettverkstilkoblingen jeg bruker er veldig ustabil. Routeren jeg har her hjemme heter Gigabyte GN-BR32L På pcen bruker jeg en Jensen AL25150 usb adapter. Med programvaren som hørte til Jensen AL25150 får jeg koblet til nettverket mitt, men den detter ut fra tid til annen, og må deaktivere profilen og så koble til på nytt gjennom programvaren. Vertøyet for tilkobling i Windows veksler mellom 1) "Tilkoblet" og en indikator for signalstyrken og 2) Ett rødt kryss og meldingen "Nettverksinnstillignene som er lagret på denne datamaskinen oppfyller ikke kravene som stilles av nettverket" Mistenker derfor at det er Windows 7 som roter det til for meg. Noen som har erfaring med lignende problem, eller har en mulig løsning? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Sikker på du bruker riktige drivere til wifikortet ? sett etter oppdaterte drivere for windows 7 fks ? Lenke til kommentar
dundersalt123 Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Sikker på du bruker riktige drivere til wifikortet ? sett etter oppdaterte drivere for windows 7 fks ? Har ikke noe wifikort, kun denne. Finner bare en driver på hjemmesidene deres, som skal fungere for både XP, Vista og Windows 7 Lenke til kommentar
dundersalt123 Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Prøvde nå å endre krypteringsinnstillingene på routeren og lage ny profil på den Jensen programvaren. Nå klager iallefall ikke Windows over at innstillingene ikke oppfyller kravene, så er kanskje lov å håpe på at det faktisk var så enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå