Littlenorwegians Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Er den gammel?/når kjøpte du den? Kjøpte den forrige sommer. Kjøpte deler, alle deler, av komplett.no Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Helt klart da en garanti-sak. No doubt about it..... Endret 24. april 2011 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 OK, si ifra hvis dere har flere gode ideèr. Hvis ikke så blir det å sende brev og pakke kommende Tirsdag. Alltid like gøy da slike ting skjer. . . Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Beste er at du får prøvd minnebrikkene i et annet hk for å ver sikker. Men det er vel kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Har ikke noe annet HK å gjøre det på. Flere råd? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Ingen kompiser eller noe sånt? Nabo? Viss ikke så er det vel ingen råd igjen enn å sende brikken inn på garantien. Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Bor mitt i skauen og folk som jeg kjenner har for lenge siden dratt sine greier til Oslo. Så, nei. One complaint letter coming up! Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Da er eg redd det blir posten på deg next Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Da er eg redd det blir posten på deg next Ja... det blir bærbar PC på meg nå. Litt kjett for en 3d design student. Jaja, skolen har iallefall PCer. Fyre opp noe Arcanum, Fallout eller Diablo på den lille djevelen... Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 *Gulp* Det var hovedkortet som må inn til Komplett nå. Er de gode og raske der? Noen tildigere erfaring noen av dere med dem? Værsåsnill å si at Komplett er kompetente mennesker. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hmm, kansje samme problem som jeg hadde :S Sendte inn Ramen, funka fint, sendte inn hovedkortet, fikk nytt tillbake. De har peiling med det de driver med. Men hvis du bor nærme et pickup-point, bruk det. Da får du det tillbake sikkert i løpet av 7 dager Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Komplett er et bunnsolid firma så eg har ingenting å utsette på de. Alltid handlet hos de Lenke til kommentar
Littlenorwegians Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hmm, kansje samme problem som jeg hadde :S Sendte inn Ramen, funka fint, sendte inn hovedkortet, fikk nytt tillbake. De har peiling med det de driver med. Men hvis du bor nærme et pickup-point, bruk det. Da får du det tillbake sikkert i løpet av 7 dager Bor ikke på noen måte nerme pickup-point. Sendte mail og Komplett er veldig ass-backwards da det kommer til maskin i deler og veldig sære med hvordan de skal ha inn varene sine og hvordan man skal sende inn klagen. Så jeg blir ikke overrasket hvis jeg ender opp med å vente 5 uker Men hvis komplett er bra og gjør dette fort så fortjener de en hyllest fra meg som har hatt så mange dårlige service erfaringer. Endret 30. april 2011 av Littlenorwegians Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg det tok vel 1 1/2 uker for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå