SanderAKALego Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Noen som vet? (Dette er en animert GIF altså, trykk på bilde) Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg får ikke til å se animasjonen, men etter formen på "hjertet" på bunnen av havet tipper jeg at det er To Love-Ru. Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Prøv å reload siden Endret 23. april 2011 av SanderAKALego Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) To Love Ru stemmer AS ^ Er de 2 på sidene? Endret 23. april 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 ah ja så d var To Love-ru Har bare sett di 6 første episodene, så jeg har ikke møtt di 2 på sidene. Takk for svar Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Som du ser på bilde står det OVA, så er fullt mulig du ikke møter de i selve hovedserien, men det er ren gjetting fra min side. Ikke sett den Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) To Love Ru stemmer AS ^ Tror jeg burde bli omdøpt til Kudou Shinichi. Min deduksjon: Det er antatt at det symbolske bildet av et hjerte ble formet etter den kvinnelige bakdel (en italiensk sådan). Slik bekjentgjort i blant annet Bakemonogatari, har mennesker evnen til å gjenkjenne personer basert kun på hoftepartiet. Denne sammenhengen gjorde meg i stand til å innstinktivt se at det var To Love-Ru bildet stammet fra. Shinjitsu wa itsumo hitotsu! Endret 23. april 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå