Chau Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hei, Jeg har en loft vifte som er koblet til kjøkken vifte med bryter. Nå skal jeg sette inn ny kjøkken vifte som har egne bryter til seg selv, men ikke til loft vifte. Kjøpte da en bryter fra flexit av type 09257, men den forklarer litt rart, og lurer på om noen her skjønner hvordan jeg skal koble til. Se pdf. Fra brukerveiledning står det slik: Ønskes at viften skal kunne stanses helt fjernes last i koblingsboks mellom L og 1.Ledning fra L i koblingsboks legges til den ledige P på bryter og det laskes fra L til 2 på bryter. Kan noen forklare med hvordan jeg kobler til ? Målet mitt er å kunne stanse viften helt. Tusen takk til alle svar. MV_01_94031.pdf Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Legg en fireleder mellom regulator og koblingsboks. Fjern lask mellom L & 1 i koblingsboks. Legg lask fra L til 2 på bryter. Før L i koblingsboks ned til ledig P på bryter. Koble ellers etter skjema. Dette kan du Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 loftsvifte + kjøkkenavtrekk fungerer dårlig. Hvis du har avtrekk med vifte på loftet anbefaler jeg deg å skaffe en kjøkkenhette som er beregnet for det. Lenke til kommentar
Chau Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 takk for svar. Har ikke fått logget inn siden nå. Verste er at jeg har kun 3 leder ledning som er lagt opp. Må da få tak i en 4 leder. uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå