Gå til innhold

CM Storm Sentinel.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ei ny mus som heter CM Storm Sentinel Advance Gaming Mouse. Jeg vann den faktisk i dag av Cooler Master på The Gathering gjennom en konkurranse. Jeg har nå puttet den i maskinen, installert driver med CD og lignende. Problemet jeg har er att musen beveger seg sykt mye uansett om jeg ikke rører den engang, og dette skjer også in-game, som gjør det så å si umulig for meg å spille, spessielt FPS spill. En annen ting jeg lurer på er hva Motion Sensitivity er! Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme mus. Hadde samme problemet hver gang jeg hørte på musikk, kunne ikke skjønne hvorfor den rørte så mye på seg.. Fant ut at det var bassen :L Det skal ikke mye til før den rører på seg slik du forteller.. Motion Sensitivity er sensen på musa, altså hvor følsom den skal være.

Lenke til kommentar

Det kalles phillips twineye (billig møkk).

Denne sensoren tracker på z axis, og når folk spiller musikk betyr dette at vibrasjonene vil få musepekeren til å bevege seg på egenhånd.

Hadde samme problemet på min razer mamba, og den eneste løsningen de hadde var å legge inn et firmware som filtrerte bort små bevegelser.

Motion sensitivity er nok mouse acceleration.

Du er nå den stolte eier av et middelmådig pekeredskap.

Endret av Sandiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...