SoiRaM Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Heisann. Jeg har ett problem her. Jeg ser ikke to av diskene mine i explorer, men finner de i device manageren. Det står driverene er installert og alt skal fungere. Men hvorfor er ikke disse i explorer? Kan noen hjelpe meg å få disse inn i exploreren? Guide meg litt fremover På forhånd takk De diskene som er rundet av der. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Velkommen til forumet! Har du gitt diskene navn/adresse (eks. C, D, E, F...)? Endret 23. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Velkommen til forumet! Har du gitt diskene navn/adresse (eks. C, D, E, F...)? Takker Hvordan gir du navn til diskene? Og skal ikke dette skje automatisk? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Jeg er ganske sikker på at jeg gjorde det manuelt. Høyreklikk på "Datamaskin/Min Datamaskin" -> Storage -> Disk Management -> Høyreklikk på den aktuelle disken, og velg "Change Drive Letter and Paths..." Håper det funker! Endret 23. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Jeg er ganske sikker på at jeg gjorde det manuelt. Høyreklikk på "Datamaskin/Min Datamaskin" -> Storage -> Disk Management -> Høyreklikk på den aktuelle disken, og velg "Change Drive Letter and Paths..." Håper det funker! TUUUUUSEN TAKK!!! Nå fungerer alt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå