Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan vite om de jeg har på min msn messenger også har meg på sin msn?

Anbefalte innlegg

Jeg har en masse brukere på min msn. hvordan kan jeg vite at de jeg har på min msn messenger også har meg på sin msn?

Brukere kan jo ha sletta meg som kontakt eller til og med sletta mailadressen sin uten at jeg greier å se det? Eller går det an å se det på en eller annen måte?

Jeg har messenger msn utgave fra 2011 og Vista operativsystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet ikke hvordan det er på 2011-versjonen, men på de tidligere kan du i hvert fall gå inn i privacy-innstillingene og høyreklikke på navnene i "Allow list". om det ikke er mulig å klikke på delete, så har de nok ikke fjernet deg. Du kan også gå inn på "View"-knappen og se om navnet deres står listet opp der. Om de gjør det så har de deg nok.

For begge metodene så betyr det derimot ikke nødvendigvis at de ikke har deg om det motsatte er tilfellet. Msn er bare klikk noen ganger.

Endret av Ayb
Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg har sett på nett liknende forklaring som du har gitt. Og tror det stemmer for eldre versjoner av msn. Men det er ikke slik på min versjon am msn explorer. Jeg har versjon 2011 (Build 15.4.3508.1109). Mener min er nyeste versjon.Så dermed er problemet fremdeles uløst.

Endret av Rudolfjorgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...