dundersalt123 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Har et problem med et Google Chrome nettleser. Når jeg forsøker å starte programmet får jeg meldingen. "Får ikke tilgang til elementet denne snarveien henviser til. Du har kanskje ikke tilgangsrettigheter." Forsøkte først og fjerne alt av sperringer på brukekontoene på pcen (jeg har selv administratorkontoen). Men også jeg får denne meldigen. Prøvde også å gå rett til programmet, i tro om at det kunne være snarveien det var noe problemer med, men Google Chrome ser ikke ut til å være installert på pcen! Ingen mappe i C:/Programfiler, og dukker ikke opp på listen over legg til / fjern programmer. Forsøkte så å installere programmet på nytt, men når jeg kjører setup får jeg meldingen: "Innstallasjon av Google-oppdatering mislyktes - feilkode 0x8004070c" Noen som vet hva problemet kan være, og hvordan jeg får fikset det? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
dundersalt123 Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 For ordens skyld kan jeg jo nevne at jeg kjører Windows 7 Home Premium. Ikke innstallert noe siden sist gang det fungerte, men satt på en ny brukerkonto og la inn noen sperrefunksjoner i går. Kan dog ikke se for meg hvorfor det skulle påvirke noe på min administratorkonto på denne måten Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Chrome ligger ikke i Programfiler. Hos meg ligger den i C:\Users\hårek\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe Men du burde jo funnet den i legg til / fjern programmer. Lenke til kommentar
dundersalt123 Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Takk for svar! Får til å starte Chrome fra den mappen du sa. Merkelig da at den ikke dukker opp i legg til / fjern programmer, og at snarveiene ikke vil fungere! Forstå det den som kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå