londo_mollari Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Hei, Lurte på om noen har tips til hvilket spill-skjermkort jeg bør kjøpe for å kunne spille spill som Fallout New Vegas, Diablo 3 (når det kommer), + alt av flysimulatorer som er på markedet nå? (i dag har jeg et nvidia 7950gt) Legg merke til at jeg ikke lister opp de nyeste og mest krevende spillene... derfor trenger jeg sikkert ikke det feteste skjermkortet heller. tenker spesielt på om dette vil holde? Sapphire Radeon HD 6850 1GB GDDR5 (ca 1200 kr.) kan gjerne gå noe opp i pris, men hvis det ikke er nødvendig for spillene jeg nevnte, ser jeg ikke noe poeng i det takker for tips! Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 ATI 6850 vil nok fungere utmerket med de spillene du nevner. Dog ville jeg gått for 6870, da prisforskjellen er liten, men ytelsen ganske så merkbart bedre. Kan jo lese testen som HW.no gjorde av kortet Lykke til Lenke til kommentar
londo_mollari Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 ATI 6850 vil nok fungere utmerket med de spillene du nevner. Dog ville jeg gått for 6870, da prisforskjellen er liten, men ytelsen ganske så merkbart bedre. Kan jo lese testen som HW.no gjorde av kortet Lykke til Ok, Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hadde jo vært kjekt om du nevnte hvilken oppløsning du har tenkt å spille i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå