Oljens Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg er ute etter en subwoofer som primært skal brukes til musikk med hovedvekt på klassisk musikk av alle typer. Jeg har et par gamle Rega Ela (superraske og presise transmisjonslinjehøytalere perfekt for akustisk musikk) drevet av en gammel NAD 3240. Subben bør kunne matche Elaens hurtighet og musikalitet. Jeg tror B&W ASW 610 kan passe bra. Aktuelle utfordrere kan være SVS SB12, BK Monolith, BK XLS 400, Epik Legend eller REL T5. Er det noen som har erfaring med noen av nevnte subber, og er det eventuelt noen andre subber jeg bør vurdere? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Av de subbene jeg har hørt så er det B&W som har den mest kontante bassen. Andre subber har en tendens til å stå og romle litt noe som ikke er særlig stas hvis du hører på klassisk musikk. Jeg ville definitivt gått for en B&W. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Ja, i den prisklassen kan det virke som B&W er det beste alternativet til mitt bruk. Jeg får ta meg en runde å prøvelytte. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Anbefaler definitivt å høre før du kjøper ja. Den eneste som virkelig imponerte meg da jeg sjekket sist var en modell fra BW til rundt 10000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå