howinho Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei, vet dette kanskje ikke er det rette for stedet for en slik tråd, men for meg er playstation en hobby... Noen som har mer informasjon om hvorfor playstation network er nede og har vert nede i 2 dager nå, kjenner jeg får litt abstinenser.... ikke tro feil, men er ikke en syk gamer, spiller også fotball, men som sagt er dette en hobby. Håper på seriøse svar:) Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Bruk søkefunksjonen, ligger masse info her inne. Men siden jeg sitter ved tastaturet: PSN er nede ja, og såvidt jeg har hørt så vet ikke PS-avdelingen til Sony hva som har skjedd enda. Det snakkes mye om hacker-gruppen Anon (Anonymous), dog mange tviler på det siden Anon gikk ut å sa at de skulle angripe Sony men ikke PSN eller gamerne. De jobber på spreng og sier at det kommer nok til å ta en dag eller to. Følg med her: http://blog.eu.playstation.com/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ligger mange tråder om det allerede, lete litt mer neste gang. HER og HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå