Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexlivet ikke helt på topp, noen tips?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært sammen med kjæresten i gått over ett år og jeg frykter at sexlivet vårt er litt på nedtur.

Vi er begge 21. Hun har aldri hatt sex og sier selv hun ikke har lyst, og det er helt greit, selv om jeg ga klar beskjed om at det ikke var så kult når hun lurte meg til å tro at hun var klar bare for å si "rejected" når det skulle til å skje.

Vi koser oss med oralsex istedet, noe som jo er gøy det også og det er mye variasjonsmuligheter her osv. Men de siste månedene har jeg lagt merke til at hun svært sjeldent tar initativ til det og når det skjer (uansett hvem som tar initativet) ender det som regel enten med at jeg gir henne orgasme først, og så sovner hun (uansett om det er midt på dagen eller natten) eller så må jeg liksom be om å få noe tilbake selv. Har snakket om det og hun sier unnskyld og at hun liker og vil gjøre det osv, men ja.. hun ligger nå og snorker ved siden av meg etter at hun fikk en god en. Tenkte det kunne være en ide at vi da kanskje heller burde sørge for at jeg får det først siden jeg alltid gir tilbake men igjen så må jeg isåfall be om det hver gang og det er ikke sånn kjempekult.

Føler vel egentlig at sexlivet vårt er ganske mislykket for tiden og tar gjerne imot hjelp og tips.

takker og bukker

Postet av anonym: af478d5f88574343545981d4579c174d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst tror jeg dere bør ta en lang og god (påkledd) samtale om dette med sexen, både hva dere liker og hva dere forventer av sexlivet deres. Gjerne også da hvorfor man vil (og ikke vil) det man (ikke) vil.

Det er det jeg ville tro at er det viktigste, kommunikasjon er løsningen på det meste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et alternativ kan jo være, selv om det er variabelt hvor godt det er, å ta noen innledende runder til denne diskusjonen i ikke-edru tilstand. I håp om kanskje mer ærlige svar. Men selve diskusjonen bør ikke tas i fylla og det kan slå dårlig ut, men du kjenner deg selv og dama best i forhold til om det kan gi mer/bedre svar.

Endret av iChristian
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok en prat i dag faktisk. Hun sier at hun liker det og slikt men bare ikke føler for å gjøre det hele tiden. Hun er også redd for å ha sex fordi hun frykter jeg vil komme til å ville gjøre det ofte. Med ofte menes visstnok mer enn en gang i uken. Jeg kommer aldri til å presse henne til å ha sex selv om jeg synes begrunnelsene hennes er litt merkelige. Men sier hun nei så er det egentlig alt som betyr noe.

Så jeg må jo nesten bare akseptere at hun ikke ønsker å gjøre slikt mer enn kanskje en gang i uken, om ikke så sjeldent som "en gang i ny og ne". Er dette unormalt lite? Jeg vet jo at jeg evnt kan dekke mine behov på egenhånd men det er jo litt trist kanskje.

Jeg elsker henne mer enn alt på jord men jeg frykter at et sviktende sexliv kan svekke et ellers godt forhold.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ekstremt lite, og hun virker nesten aseksuell. Går hun på p-piller? Det kan hemme lysten ganske kraftig.

Har hun lite energi? Trening og kosthold kan også påvirke sexlysten.

...

Men rett og slett, så virker hun egentlig bare veldig egoistisk - og tro meg, et forhold med så ekstreme forskjeller innen lyst, vil ikke funke over tid.

• Liker 6
Lenke til kommentar

tror du må spørre deg selv om du kan leve med et slikt sexliv jeg. Er jo litt kleint at det blir en slags enten liger du med meg elelrs dropper jeg deg, men samtidig så er sex en viktig del av et frohold. Og om man har et ulikt syn på hva man vil ha ut av et forhold i den grad at du ikke an se for deg dette så må forhodlet revurderes.

personlig har jeg hatt en del kjærester i tidlig 20 årene og jenter som er over tjue og har slike sperrer/dysfunksjonalitet når det kommer til seksualitet har ofte dype emosjonelle årsaker bak. Det er snakk om jævla mye arbeid og mange tunge stunder bare for å komme til det punktet i et forhold som man er med en mer funksjonell jente/kvinne iløpet av de første månedene. Har gått igjennom det 2 ganger og nå skyr jeg slike jenter som pesten. Er faen ikke verdt det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, visst du tenker deg at sexlivet begynner å bli kjedelig eller du vil teste ut noe nytt, så har jeg ett forslag:

Du kan jo tenke deg hvor mye forsjellig en kan rollespille sammen med din partner dersom dere bytter på å ha en dominant og en underkastende rolle.

Her kan en jo rollespille alt fra en "Skitten," pasient til "En slem elev," som ikke har gjort leksene sine, og derfor får "en omgang" med læreren. Det er bare fantasien som setter grenser.

Visst en skal gjøre noe slikt må begge være villige, stole på hverandre, og vite når nok er nok. En kan også ta i bruk tau, pisk, håndjern osv. Dersom en ønsker det.

Jeg vil anbefale deg å snakke med partneren din om dere kansje skal prøve ut dette :)

Lykke til, og God Helg! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Takker for svar. VI har snakket mye om det uten å egentlig komme noe sted annet enn at hun virkelig ikke har lyst på sex og hun sa "hvis du vil ha sex så kan du bare pakke baggen og gå".

Jeg synes vi har det skikkelig bra sammen og jeg elsker henne utrolig mye, men samtidig så blir jeg veldig trist når hun sier noe sånt. Men ihvertfall har jeg på en måte bare akseptert at hun ikke vil og forholder meg til det. Men nå har riktignok mange av vennene hennes og familien hennes fått høre at vi ikke har sex og alle synes det er helt galskap >_<

Nei, jeg vet ikke jeg..

Lenke til kommentar

Og hvordan vet familie og venner det??

Seriøst, sex er noe av det vikgtigste i et forhold, finn deg en kåt dame! her i huset er det desverre mannen som mener vi kanskje kan roe ned litt, da jeg gjerne vil ha sex 2 ganger for dagen, året rundt :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som hun sliter - muligens missbrukt tidligere?

Det er uansett ikke normalt å ikke vil ha sex med sin partner. Jeg ville prøvd å søke profesjonell hjelp hvis jeg var dere - få fram om det er en bakenforliggende årsak til denne mangel på lyst.

Hadde det vært meg og hun ikke ville blitt med, så ville jeg gjort det slutt - uansett hvor godt forholdet hadde vært ellers. I et godt forhold får man både og.

Lenke til kommentar

Hei!

Har vært sammen med kjæresten i gått over ett år og jeg frykter at sexlivet vårt er litt på nedtur.

Vi er begge 21. Hun har aldri hatt sex og sier selv hun ikke har lyst, og det er helt greit, selv om jeg ga klar beskjed om at det ikke var så kult når hun lurte meg til å tro at hun var klar bare for å si "rejected" når det skulle til å skje.

Et år uten samleie? Hårreisende spør du meg! Jeg hadde ikke fortsatt med ei dame, som ikke ville ha samleier, etter få dager/møter. Da hadde jeg funnet ei annen dame!

Og som kjæreste/samboer, mer enn 3 - 4 ganger i uka. Hvis ikke, hadde jeg bytta hun ut.

Men valget er ditt! I værste fall, blir det ikke bedre. Kanskje heller værre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...