Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

intimbarbering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Skjønner jo det, er ikke idiot. Grunnen til at jeg ikke fikk brukt skum var p.g.a dårlig tid før utstyret skulle ut og brukes.

Som jeg skrev: Jeg vet hvordan det skal barberes der nede, men jeg trengte hjelp til hva jeg skulle gjøre når jeg først hadde barbert feil som en villmann der nede.

Takk for hjelpen uansett!

Edit: helvete. Glemte anonym posting, men det er meg, trådstarter. Gidd ikke fikse det nå

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar

personlig sverger jeg til en gammel skjegg trimmer. helt clean nedentil medfører alltid risiko for tetta hårsekker kviser og annet skitt. klipp det ned til 2 dagers skjegg lengde og man får all the benefits og 0 hassle.

Det unngår man lett med å rense etterpå med en såpe spesiell basert til det formålet, og dildorens skal visst funke på samme måte.

Forresten har jeg shavet i flere år uten å ha noen av de problemene :p

Lenke til kommentar

Kondomeriet har i alle fall en egen gel for akkurat det, Unirens. Vet ikke helt hva forskjellen på den og dildorensen deres er, og har hørt gode erfaringer om dildorensen også. Om man skal plukke og mixe med det som er i skuffer og skap ville jeg ikke gitt sitrusfrukter som ett generelt råd. Ikke all hud som er så glad i sitrusfrukter, og det ville jeg absolutt ikke testet nedentil.

Men, safe alternativ, babyolje. Bra for huden, og skal godt gjøres å reagere på ren babyolje.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...