fotball96 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Prossesor: Intel core i3 (2,13GHz,) Ram: 4gb pc-en har 500gb Skjermkort: Intel Graphics Media Accelerator HD opp til 1754mb DVMT Skjerm: 15,6 HD led Lcd Internett grensesnitt: 802.11b/g/n Batteri: 6 cell lion batteri Pc-en har også DVD super multi DL drive, og den har hdmi. Pc-en har også Windows 7 Pc-en har alt den trenger, med boks og alt. Kom med så mange forslag til pris som mulig! Jeg skal selge den fordi, jeg går over fra bærbar til stasjonær...:):) Endret 22. april 2011 av fotball96 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tror du har bomma på modellnr.. Men vil si kanskje 1500-2000kr Lenke til kommentar
fotball96 Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Tror du har bomma på modellnr.. Men vil si kanskje 1500-2000kr Moddelnr er riktig, det står på pc-en. Men ikke mer enn 1500-2000? Lenke til kommentar
darket Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 vil tippe i underkant av 2000, da man tar en stor risiko å kjøpe en slik pc uten de gode norske rettighetene man får ved å kjøpe den i en norsk butikk. Lenke til kommentar
fotball96 Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Men for den prisen er det ikke nødvendig å selge pc-en. Men takk for hjelpen, da er det ikke sikkert at jeg skal selge den alikevell... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Datamaskiner taper seg ekstremt fort i verdi. Ikke bare fordi utviklingen i markedet er så stor, men også siden konkurransen om salget er stort. Du sitter tross alt på en fort 1 år gammel brukt maskin som ikke har noe spesielt ved seg. Du finner tilsvarende nye for 4000kr i dag. At den er en utenlandskjøpt modell gjør ikke saken bedre da den går utenfor regelverk vi har her om reklamasjon. Når en maskin ikke er verdt mer så er det bedre å beholde den. Eller kanskje noen i familien hadde trengt en upgrade? Det er jo en ypperlig "mamma PC" og det er lettere å få litt mer for den da kanskje om du selger den til hu mor Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg hadde aldri turt å kjøpe noe som ikke er solgt via en norsk distributør, men det kan godt hende at det ikke betyr så mye for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå