AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hei. Er sammen med en jente som eg er veldig glad i. Vi har vert sammen i 5 mnd, og er sammen for andre gang. Forrige gang var vi sammen i nesten 2 år. Tingern er att eg er så usikker på oss. Vi krangler stort sett hele tiden over småe bagateller, og ting går ofte ut av styr. Sitter liksom ikke med den følelsen att eg vill tilbringe resten av mitt liv med hun når eg er så usikker på hele forholdet. Det er glere ting som gjør att eg blir så usikker. Hun er hele tiden på den att vi skal flytte sammen og det blir ofte krangling om det for vi har forskjeligge meninger om det. De neste 2 årene kommer vi til og bo hver for oss, for hun skal i lære, noe som hun tar veldig tungt. Hun vil jo helst att vi skal bo sammen, men eg er ikke intressert i og flytte vekk fra plassen eg bor på og vekk fra venner og familie. Dessuten føler eg ikke meg klar til og bli samboer igjenn, da vi var det forrige gang vi var sammen. Tingen er att hun er en fantastisk flott jente som har utrolig mange positive sider. Det eg sitter igjenn med er den følelsen att om det blir slutt, så er eg så redd for att eg kommer til og angre noe dyrisk mye, og da kan det alle rede være det er for sent for oss og kunne bli sammen igjenn. For det er meg det hele står på. Hun forguder meg. Men samtidig til den redselen så er det den følelsen av og være i ett forhold som fører til en stadig usikkerhet fra min side. En detalj kan vell nevnes som fikk øynene mine litt opp her om dagen. Hun spøkte med meg og sa hun var gravid. Det første som slo meg var "faen!!! nå sitter eg fint i det" Vet liksom ikke lenger hva eg skal gjøre. Vi er begge 22 år visst det har noe og si for dere som svarer. Postet av anonym: a86f33c73588514f8e9d3636890208db Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Du kan vel prøve snakke med henne om det? Ellers vil jeg råde deg til flytte med henne, er ikke så veldig ofte man finner jenter som forguder deg + har masse positive sider:P Kan med en gang si att og flytte blir desverre uaktuelt. Er ikke intressert i og leie noe, og er egentlig ute etter og kjøpe bolig. Snakke om det er noe eg gjør ofte. Men fører bare til krangel hver gang... Postet av anonym: a86f33c73588514f8e9d3636890208db Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2011 Forfatter Del Skrevet 22. april 2011 Og eg kommer ikke til og kjøpe noe en plass som eg ikke kommer til og trives på! Postet av anonym: a86f33c73588514f8e9d3636890208db Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Snakke om det er noe eg gjør ofte. Men fører bare til krangel hver gang... Postet av anonym: a86f33c73588514f8e9d3636890208db Hvorfor blir det alltid krangel? Kan det løses? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå