Gå til innhold

Pris på laptop som skal erstatte den stasjonære ?


JZA

Anbefalte innlegg

Hvilken pris må man opp i da ? Er student, og spiller ikke noe sånn spesielt mye. Skal bruke den mest til internett og forelesninger. Samt at det burde være tv-ut på den slik at jeg kan koble den opp og så film på tv'n i stua. Planla å kjøpe en 250 gig extern hdd fra Maxtor og bruke som backup for mp3 og film. Noen som har erfaringer med denne, evt hastigheten ? Den har vel seperat strømforsyning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at skrivebordserstatter er den rette maskinen for deg? Du vil få mange sure blikk hvis du tar med en sånn inn på forelesninger. De er ikke akkurat stillegående.

 

Jeg ville vurdert dell 500m hvis jeg var deg (jeg gjør det selv også). Det er en billig centrino-maskin, som kan konkurrere med skrivebordserstatterne i pris. Ytelsen er noe dårligere, men den er lettere, bråker ikke, og har lenger batteritid. Litt kjedelig om batteriet gir seg etter halve forelesningen eller hva?

Lenke til kommentar

er selv student, og skal bruke den til forelesninger samt erstatning for min etter hvert sugne stasjonære, og mitt valg ble whitebox cl50... har ikke fått den enda, men virka som et bra tilbud :) enig i at man ikke må satse på desktoperstattere når man er student, blir grusomt upraktisk. de har jo også dårlig batterilevetid (stort sett), og det er jo greit å slippe å ha med seg adapter på skolen hver dag... ;) dell'en virker også bra, og mye rimeligere. har dog hørt rykter om hdd som var litt skummelt.. en kamerat av meg har testa eksterne usb-disker, og han sier de går svært treigt. funker sikkert fett til mp3, og trolig også divx, så er vel ikke stort problem egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...