-HugiN Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Oy oy oy... No e d på tide å gjør nokka folkens.. LAgg og høy ping er ikke vår ting! Gå hit: http://www.online.no/cgi-bin/mailskjema.cg...=tilbakemelding Så kan dere skrive inn, eller klipp og lim inn dette: Tekstboks 1: Helt siden jeg fikk Telenor ADSL ikke levert den hastigheten dere sier vi skal få. Altså 704/128 hvor vi da er en av di heldige som kommer opp på hastiget 594/112 hvilket er LANGT over gjennomsnittet. Nå har det seg også slik at det i det siste har blitt en sinnsyk lagg på linjen noe som fører til at pingen ved spill online øker med 300%. Dette er ikke akseptabelt! Etter repotasjen på TV2 Hjelper Deg torsdag 31/01/02 kan dere nok regne med at en del kommer til og bryte avtalen med dere da dette er fullt lovlig ifølge forbrukrådet. Og en annen ting som kan virke litt mystisk er at "pingen" ved online spill høy (100-200) ved alle servere UNTATT deres EGNE (hvor pingen er 30-40)... Noe som kan føre til diverse saker her og der! I tekstboks 2: For og ikke miste kunder nå som nextgentel kommer til og ta over mere og mere av deres kunder ettersom dere IKKE holder det som skal holdes men det er nettopp det di gjør. Og her er noe og tenke over: (http://www.hardware.no/nyheter/feb02/nextgentel_ibm.html) Her er noen tips og triks som bør fikses snarest da dette er et hett tema blant online spillere: 1: Sette opp hastigheten ut fra dere slik at den faktiske hastigheten blir det det står at det skal være! n2: Fikse lagg på linjene. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 I tekstboks 2, husk og legge til!: "Dessuten få en bedre sang på kundehjelp telefonen, i stedet for samme dritt sang, igjen og igjen, og heller sett på radio foreksempel, så vi i alle fall kan få med oss nyhetene en gang i timen... Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 få en bedre sang på kundehjelp telefonen, i stedet for samme dritt sang, igjen og igjen, og heller sett på radio foreksempel, så vi i alle fall kan få med oss nyhetene en gang i timen... ADSL modemet mitt gikk i stykker etter 2 uker! å venter på et nytt et... det her er dårlig og forlanger nesten en avtale pga jeg ventet i 3 måender før jeg i heletatt fikk ADSL modemet... linja mi holder bare noen ganger hva den lover og jeg synes at det hadde vært fint vis dere hadde en fast gateway og at dere ga faste iper til kundene deres.. det hadde jeg og sikkert over halvparten av kundene deres satt pris på! er lei telenor.. sendte inn denne klagen jeg. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg er helt enig, Telenor tjener nok penger! Så gi kundene et bedre tilbud !!!! Bare les dagens (14 februar 2002) artikkel i itavisen.no: http://www.itavisen.no/art/1298195.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå