Klossmajoren Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Hvor kan jeg finne en ipad 2 billigst mulig? Den skal være Wi-fi versjonen UTEN 3G, jeg har søkt overalt uten å finne en uten 3G, så kan noen være så snille og finne en Ipad 2 ute 3G til en fornuftig pris? 4000 og under hadde vært ekstremt bra! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Elkjøp, Lefdal osv osv osv osv har disse Du kan umulig å giddi å søkt noe selv, fordi lefdal og elkjøp har t.o.m. en egen link til iPad 2 på hovedsiden! http://www.lefdal.com/product/data/tablet-og-tilbehor/tablet/IPADMC769KSA/ipad-2-16-gb-wi-fi-sort Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tror nok apple.no vil være det beste stedet og begynne. Finner ikke 16GB wifi til en billigere penge enn det de selger den som, 3890kr Ipad 2 16GB wifi Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tror nok apple.no vil være det beste stedet og begynne. Finner ikke 16GB wifi til en billigere penge enn det de selger den som, 3890kr Ipad 2 16GB wifi Ehm.. Både elkjøp og lefdal har 3890kr som butikkpris Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 http://www.it24.no/apple/ipad/ipad-2-wi-fi-3g/ipad2-16w.html er billigst, men utsolgt. Print ut, ta med til elkjøp eller lefdal så får du den til samme pris Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tror nok du tar litt feil der Hanssiii. Elkjøp sin prisgaranti gjelder kun for reklameaviser man får i posten. Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg fikk igjen penger fra Elkjøp etter å ha vist de hvilken pris de solgte for hos IT24.no så jeg tar nok ikke feil nei stigzy. Kan heller ta en annen vri om han heller vil det.. KJØP ipaden hos elkjøp eller lefdal, deretter gå ned/ring eller send epost, å si at du har funnet den billigere ett annet sted så får du igjen mellomlegget Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Gjelder denne prisgarantien også hvis du har kjøpt noe over disk for så å finne den samme gjenstanden billigere i en nettbutikk? Dette vil i så fall være knallhardt gjort av de respektive. Trodde prisgarantien var gjeldende de fysiske butikkene mellom. Edit: Bare for å ha nevnt det, jeg ser hva du skriver Hanssiii, men mistenker dette for å være en glipp fra Elkjøps side. Endret 25. april 2011 av jmosbakk Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det er nok en glipp fra elkjøp sin side ja! Prisgarantien gjelder kun for fysiske butikker, og i noen tilfeller KUN hvis den andre butikken har den på lager. Når det er sagt, lefdal(og helt sikkert elkjøp) kjører nå samme priser som på nettet på pc´er, tv´er osv. En ting som er greit å huske på er at lefdal har 150% prisgaranti Og hvis jeg var deg ville jeg ikke forlangt å få nettpris hos lefdal/elkjøp, da får nok du nok bare beskjed om å kjøpe den på nettet også Og når nettbutikken er tom, og sikkert kommer til å være det lenge, så er det plutselig du som har driti deg ut! Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Da glipper de hver gang jeg handler noe der hvor jeg har funnet det billigere på nett da, både nettbutikkens ansatte og de ansatte hos Elkjøp Megastore og "vanlig" Elkjøp. Finner det jeg skal ha billigere på nett 90% av gangene, og med 30 dagers fullreturrett hos Elkjøp velger jeg de, printer jeg ut det jeg finner, tar det med i butikken og får prisavslaget, eller så sender jeg inn linken og ordrenummeret til varen jeg har kjøpt inn til kunderservice på mail og får de pengene tilbake. Er akkurat samme for meg hva du gjør altså Men er ikke så rart de kan ha det da, når det er så få som bruker det, og det er så få som i det hele tatt TØR å si ifra/spørre;) Endret 27. april 2011 av Hanssiii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå