Gå til innhold

Kamptråd: SK Brann - Molde FK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen.

Hva er det forresten for noen tullete kommentatorer? Fortjent? eeeh, nei du. U hadde vært riktig ut fra spill, o.l. Dessuten så skulle vi sikkert hatt to straffer...andremålet er jeg usikker på, den må jeg se igjen...Førstemålet er jo gitt bort.

Max fotball presterer jo å ikke vise straffesituasjonene blant høydepunktene :roll: ...

Ellers er det overraskende mange feil og Torp har jo vært en skygge av seg selv fra de første kampene. Mange spillere som gjør enkle feil med ball. Men spillet har bedret seg og vi får satse på at det gir resultater i andre. Men nå skal det sies at de skuddene mot mål man får i løpet av en kamp, de har resultert i scoring, så....Og hvorfor i helvete henger nettsendingen så langt etter den på TV2 Zebra?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Herregud. Flaut at vi har norges dårligeste fotball matte, og at kampen blir punktert pga den. Utrolig ufortjent at vi ikke får med poeng, og utrolig unødvendig av Ojo å være så sta og ta straffen selv! Skuffende, men liker andre omgangen og bra å se at guttene jobber.

Lenke til kommentar

Han scoret på den forrige straffen så jeg kan skjønne han på den.

En ting er ihvertfall sikkert. Opdal bør ligge jævlig lavt. Han har ingenting å klage på. Han har kostet Brann utallige poeng de siste sesongene og han har fått sinnsykt mye mer spilletid enn han har fortjent. At han ble benket i dag, kan ha vært pga. at det kokte over.

Dette ville aldri skjedd med Steinar Nilsen, så er ganske glad for at han er borte...

Så får vi håpe at marginene er med oss neste kamp(og dømmingen er bedre). Og at vi da har den der faktoren som sier at motstanderen scorer på 2 av sine få skudd. Så vinket Sæv ganske tidlig på offsidemålet. Har ikke sett den situasjonen fra den vinkelen, så vil ikke si for mye om det. Uansett så skal jo forsvarerne gjøre det bedre i begge situasjonene. Og om det ikke var offside, så bør Yaw føle seg veldig utrygg til neste kamp, men jeg tror det var offisde...

60% som stemte nei på TV2.no ønsker Brann alt vondt!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...